Klaviyo partner

Klaviyo er et Marketing Automation software, som er noget af det tætteste vi kommer på et e-mailbaseret CDP. Med et solidt segmenterings- og automation-setup, tilbyder Klaviyo en glimrende platform til den ambitiøse webshop.

Som Klaviyo partner har Kendskab en række kunder i Klaviyo – også kunder vi selv har migreret fra andre ESP'er (eks. Mailchimp).

Klaviyo – mere end bare e-mail marketing

Som datacentralisering (med god grund) er blevet et mere og mere varmt emne blandt ambitiøse e-handlere, kan Klaviyo være den helt rigtige platform for dig. I Klaviyo har du muligheden for at:

  1. opsamle 1. parts-data på dine kunder
  2. organisere din data og bruge den til e-mail markedsføring
  3. samle, dele og bruge din data på tværs af kanaler samt din webshop

Når du opsamler og bruger relevant data på dine kunder og subscribers, kan du samtidig styrke din målretning på eksempelvis Facebook og Google. Og ligeledes kan du vise pop-ups på din shop på baggrund af hvem der besøger. Klaviyo er derfor ikke nødvendigvis bare et system du sender marketing-mails fra – men snarere dit kontroltårn for din markedsføring.

Klaviyo Partner Badge

Kendskab er Klaviyo partner

Som bureau der er godkendt Klaviyo partner, er vi knaldhamrende dygtige til Klaviyo, faktisk så gode, at vi underviser i det. Som Klaviyo partner har vi udover stor erfaring eksklusiv adgang til programmer og værktøjer, som kan komme din forretning til gode. Vi vil gerne sætte os ned sammen med dig, på vores 1:1 workshop og med udgangspunkt i din forretning, sikre at du får mest muligt eller ud af din eksisterende Klaviyo-løsning, eller hjælpe dig med at få den sat rigtigt op fra start.

Få hjælp til Klaviyo migrering

Når du migrerer fra et ESP til et andet, kan der være mange ting du skal tage højde for.

Måske sidder du med spørgsmål som:

  • Hvordan får jeg bedst muligt mine felter fra mit gamle ESP med over i Klaviyo?
  • Skal jeg bruge Klaviyos Shared Sending Domain eller et Dedicated Sending Domain?
  • Hvordan opvarmer jeg bedst muligt min liste i Klaviyo, så jeg undgår at ende i spam?

Listen er lang... Vi har lavet mange migreringer fra eksempelvis Mailchimp til Klaviyo – og det betyder også, at, udover ovenstående, har vi også svarene på 97 andre spørgsmål.

Kendskabs Klaviyo flow templates

Hos Kendskab har vi bygget, A/B split-testet og fintunet Klaviyo flows for vores mange kunder. På baggrund af best practice og vinderne af vores tests, har vi bl.a. følgende Klaviyo flow templates.

  • Velkomst (m/u rabatkode)
  • Velkomst lead ad
  • Tabt kurv / Abandoned Cart
  • Abandoned Session / Browse Abandonment
  • Win-Back
  • Sunset
  • Post Purchase
  • Tillykke med fødselsdagen
  • Price Drop

På baggrund af nye features, testresultater mm. udvider/optimerer vi løbende denne liste.

Dig, Kendskab & Klaviyo – 3 bud på et samarbejde

1. Sparring til dit in-house Klaviyo arbejde.

Hvis det er jeres ønske at få kompetencerne in-house til at varetage hele E-mail og Marketing Automation opgaven in-house, vil vi gerne skræddersy et forløb, der tager udgangspunkt i jeres behov og de muligheder vi ser for jer.

2. Flows, teknik og segmenter mm.

Hvis det du sælger kræver produktspecifikt viden, kan det være en fordel selv at stå for at lave kampagnerne. Hvis I har tiden og ressourcerne til det, så lader vi gerne jer gøre det I er bedst til – så gør vi det vi er bedst til, nemlig flows, timing, segmentering og strategi.

3. Lad os stå for det hele

Hvis kompleksiteten af dine produkter er til at overskue, kan det være fordelagtigt at udlicitere hele opgaven til Kendskab. Det giver os i højere grad mulighed at eksekvere ekstraordinære tiltag, hvor vi kombinere strategi, teknik og kampagner. I denne konstellation vil vi varetage hele opgaven, så du kan fokusere på andre ting.

Data-centralisering og Marketing Automation i Klaviyo danner grobund for samarbejde på tværs af kanaler, så du kan som webshop med fordel samle dine marketing-aktiviteter hos et full-service digitalt marketing bureau som Kendskab.

Foruden at vi som bureau er Klaviyo partner med e-mail marketing specialister, har Kendskab også specialister i Google Ads, Sociale Medier, SEO og Video Markedsføring. Det giver dig en skarp fordel, da du foruden at have samlet aktiviteterne et sted også er bedre gearet til at arbejde strategisk med kunderejsen med Klaviyo som kontroltårn.

Her er vi også gode...

Ægte samarbejde

Vi er et digitalt marketing bureau med erfaring og forretningsforståelse, og vores forretningsmodel afhænger af godt samarbejde. 
Som team skal vi spille godt sammen på tværs af vores fagligheder, og som bureau skal vi have et godt samarbejde med vores kunder.
Det er mennesker, der samarbejder, der driver værket.
Du kan herunde læse mere om vores holdninger til ægte samarbejde.
Ægte samarbejde
Klaviyo
Metaads
Microsoftads
Googleads Badge
Dfw
Leadinfo
René Poulsen

Her er en kendskaber. Det er René

Direktør / Partner

Mød hele holdet

Manifest

Tillid

Hav tillid til dem, der har ansvaret. Det betyder ikke, at du skal stole blindt. Du må gerne være nysgerrig og stille spørgsmål, men udvis tillid.

Åbenhed

Vær åben og lydhør. Giv plads til andre tanker og fagligheder end dine egne. På den måde vinder de gode idéer.

Ærlighed

Tal rent ud af posen, men altid med respekt. Det er vigtigt, at du siger til. Især når det er svært. Ros, når nogen gør det godt. God feedback er med til at hjælpe alle fremad.

Hjælpsomhed

Tilbyd din hjælp, hvor den kan bruges, når du har tid og overskud til det.

Engagement

Tag aktivt del i opgaver og samarbejde. Vis interesse for andres perspektiver og del dine egne synspunkter. Sæt en ære i at bidrage til, at vi lykkes sammen – hele vejen i mål.

Mål

Vi aftaler, hvad det er, vi sigter efter.

Det skal være tydeligt, hvad det fælles mål er.

Roller

Ingen skal være i tvivl om, hvem der gør hvad. Derfor fordeles ansvaret tydeligt fra starten.

Tilgængelighed

Det er vigtigt at være til stede i et samarbejde. Man skal kunne få fat på dig, når det er nødvendigt for den fælles proces.

Rytme

Klar kommunikation, faste møder, rettidig opfølgning og nødvendige beslutninger skaber fremdrift.

Værktøjer

Brug de samme platforme og redskaber, så alle kan følge med og forholde sig til processen.