Kendskab Miljoe 02 2025

Med et teamsamarbejde kobler vi en fuldt udstyret marketingafdeling på din forretning, og det er det tætteste, du kommer på at have din helt egen digitale marketingafdeling, uden at oprette en internt.

Samarbejdet har den fordel, at vi løbende justerer vores indsats baseret på de aktuelle behov, du har. 

Vores specialister, der har indsigt i ethvert tænkeligt aspekt af digital marketing, leverer løbende det, du har brug for, og vi holder løbende kontakten for at sikre, at samarbejdet forløber, som det skal.

Vi løser det sammen

Indgår du et teamsamarbejde med os, prioriterer vi sammen, hvornår vi løser hvilke opgaver. Teamsamarbejdet er skabt til virksomheder, der ikke har ressourcerne eller opgaver nok til konstant at have en hel marketingafdeling ansat, og som løbende har brug for forskellige typer af kompetencer og erfaringer for at få tingene til at fungere.

Hvis du allerede har ansatte, der arbejder med markedsføring, bliver vi deres samarbejds- og sparringspartnere. Vi byder slet og ret ind med det, I mangler, når I mangler det.

Når der er brug for en særligt aktiv indsats på et specifikt område, skruer vi op for indsatsen, og når arbejdet er udført, skruer vi ned igen.

Teamsamarbejdet giver dig altså alle fordelene ved at have en hel marketingafdeling ansat, når du har brug for det.

Case: Safco International

Safco International As Logo Transparent

Godt bekendtskab - holdbart samarbejde

Safco og Kendskab har arbejdet sammen i mere end 14 år. De har det til fælles, at de er ærlige, når de er uenige. Og det er derfor, samarbejdet fungerer.

Læs casen

 

Ønsket om et bedre samspil

Et teamsamarbejde er også oplagt for virksomheder, der ønsker et bedre samspil mellem deres salgs- og marketingafdelinger.

Vi møder op med vores ekspertviden og udarbejder sammen med jer strategier, der skal sikre et bedre samarbejde fremadrettet.

Vi afholder workshops, der giver de forskellige afdelinger en bedre idé om, hvad de kan hjælpe hinanden med, til glæde for alle involverede. 

Hvis I får brug for hjælp fra én eller flere af vores specialister i forbindelse med et teamsamarbejde, løser vi det, som opgaverne opstår.

Samarbejdet er fleksibelt og tilpasset din forretning og forretningens behov.

 

 

 

Skal vi samarbejde?

Kendskab samarbejder med kunder, der søger et taktisk løft af én kanal eller et strategisk samarbejde på tværs af hele forretningen. 

Vi vælger sammen den samarbejdsform, der giver bedst mening for dig, din forretning og dine behov. 

Kendskab optimerer, planlægger og prioriterer, alt sammen i et tæt samarbejde med vores kunder.

Ægte samarbejde

Vi er et marketingteam med erfaring og forretningsforståelse, og vores forretningsmodel afhænger af godt samarbejde. 
Som team skal vi spille godt sammen på tværs af vores fagligheder, og som bureau skal vi have et godt samarbejde med vores kunder.
Det er mennesker, der samarbejder, der driver værket.
Du kan herunde læse mere om vores holdninger til ægte samarbejde.
Ægte samarbejde
Klaviyo
Metaads
Microsoftads
Googleads Badge
Dfw
Leadinfo

Manifest

Tillid

Hav tillid til dem, der har ansvaret. Det betyder ikke, at du skal stole blindt. Du må gerne være nysgerrig og stille spørgsmål, men udvis tillid.

Åbenhed

Vær åben og lydhør. Giv plads til andre tanker og fagligheder end dine egne. På den måde vinder de gode idéer.

Ærlighed

Tal rent ud af posen, men altid med respekt. Det er vigtigt, at du siger til. Især når det er svært. Ros, når nogen gør det godt. God feedback er med til at hjælpe alle fremad.

Hjælpsomhed

Tilbyd din hjælp, hvor den kan bruges, når du har tid og overskud til det.

Engagement

Tag aktivt del i opgaver og samarbejde. Vis interesse for andres perspektiver og del dine egne synspunkter. Sæt en ære i at bidrage til, at vi lykkes sammen – hele vejen i mål.

Mål

Vi aftaler, hvad det er, vi sigter efter.

Det skal være tydeligt, hvad det fælles mål er.

Roller

Ingen skal være i tvivl om, hvem der gør hvad. Derfor fordeles ansvaret tydeligt fra starten.

Tilgængelighed

Det er vigtigt at være til stede i et samarbejde. Man skal kunne få fat på dig, når det er nødvendigt for den fælles proces.

Rytme

Klar kommunikation, faste møder, rettidig opfølgning og nødvendige beslutninger skaber fremdrift.

Værktøjer

Brug de samme platforme og redskaber, så alle kan følge med og forholde sig til processen.