Google Ads

Til tops i søgemaskinerne – og meget mere

Annoncering via Googles platforme er i konstant udvikling, hvorfor det for mange virksomheder giver mening at få hjælp til at optimere indsatsen i Google Ads.

Dit samarbejde med Kendskab: Eksekverende og rådgivende Google Ads bureau

Alt efter dine ambitioner og ressourcer tilbyder vi dig to slags samarbejder:

  1. Som eksekverende samarbejdspartner, hvor vores Google Ads specialister opsætter og optimerer hele din konto.
  2. Som rådgivende sparringspartner, hvor vi giver dig de bedste forudsætninger for at eksekvere din Google Ads in-house.

Hvis du ønsker løsning #2, anbefaler vi, at du starter med et Google Ads kursus.

Kontakt os og find ud af, hvordan du bedst administrerer din Google Ads indsats.

 

 

Google Shopping

Google Shopping er annoncer, som oprettes ud fra dit produktfeed. Dette annonceformat er perfekt til webshops, da din virksomheds produkter vises direkte i Google, fremfor inde på din hjemmeside. Det 1) skaber øget blikfang, 2) giver dig mere synlighed og 3) giver kunden et hurtigt overblik af markedet.

Display Annoncering

Med Display Annoncering kan du øge din digitale synlighed via banner-reklamer. Gevinsterne med Display Annoncering er, at du 1) brander din virksomhed, 2) får flere touchpoints med kunden i kunderejsen og 3) tiltrækker og konverterer tidligere besøgende med remarketing.

Søgeordskampagner

Du bør som minimum være synlig overfor de kunder, der aktivt søger efter dine produkter. Her kommer søgeordskampagner ind. Med søgeordskampagner vises dine annoncer på baggrund af søgninger i Google, og der er ikke langt fra søgning til klik til konvertering.

 

Youtube Annoncering

Med annoncering på YouTube har du mange muligheder for at målrette dit indhold eksempelvis på baggrund af demografi, interesser eller geografi. En anden mulighed er adfærdsbaseret målretning med remarketing lister, så du øger din synlighed overfor overfor kunder, der allerede har vist interesse.

Microsoft Ads

Du skal være til stede der hvor dine kunder er og hvor konkurrencen for opmærksomhed er bedst mulig. Microsofts søgemaskine "Bing" bliver ofte refereret til som Googles lillebror, men uanset om du er en stor eller lille butik, så bør du tage stilling til om Microsoft Ads skal med i dit marketing mix.

Lokale kampagner

Vil du gerne have flere besøgende til din fysiske butik? Med Lokale kampagner bliver du vist på Google Maps på baggrund af søgninger i dit nærområde eller søgninger, der er relevante for din virksomhed.

Discovery Ads

Google Discovery Ads er annoncer placeret i Gmail, Youtube-feedet samt Google App. Det er vigtigt, at indholdet er native og passer naturligt ind i disse platforme. Gevinsten med Google Discovery Ads er, at din virksomhed får mulighed for at inspirere – og brande sig selv til et modtageligt publikum, der ofte er i humør til det.

Performance Max

Performance Max er en kampagnetype, som udnytter Googles algoritme og data. Dine annoncer vil optræde på tværs af Googles platforme: Søgenetværket, Shopping, Display, YouTube, Gmail og Maps. Dine annoncer vises dermed i hele kunderejsen. Performance Max kan være med til at fange 13 % flere konverteringer.

Hos Kendskab tager vi altid udgangspunkt i kerneforretningen og dedikerer ressourcerne, så vores kunder får mest ud af deres annoncebudget. 

Jesper Knudsen, Head of Google Ads

Synlighed i hele kunderejsen

Med Google Ads skaber vi hurtigt synlighed for din forretning, så du bliver vist, når potentielle kunder søger efter din ydelse, og du betaler kun, når en bruger klikker på din søgeordsannonce. Med fokus på salg og branding på platforme som eksempelvis Youtube, Display og Shopping, laver vi en plan for, hvordan vi sammen opnår dine mål med udgangspunkt i din forretning – og dine unikke muligheder i et konkurrencepræget marked.

Google Ads og SEO – samarbejde skaber succes

For at opnå de bedste resultater i Google Ads, er det i stigende grad vigtigt at virksomhedens SEO følger med og optimerer landingssider for at give det bedst mulige kvalitetsresultat i annoncerne. Derfor har Kendskabs Google Ads og SEO specialister et tæt samarbejde og et fælles mål – at få vores kunder øverst i Googles søgeresultater.

 

Værdi over teknologi

Googles platforme, annonceringsydelser samt 3. parter er i konstant udvikling. Som bureau er det vores job (og fornøjelse) at få nye teknologier ind i maskinrummet, men når dagen er omme, er fokus på at skabe værdi for vores kunder. I det er vi 100 % kompromisløse. Med Kendskab som bureau betyder det, at vores kunder kan stole på, at vi altid bruger de værktøjer, som er bedst egnet til opgaven.

 

Logo 600

Google Ads automatisering skaber øget vækst og profit

Plantetorvet.dk investerer i automatiseringer af Google Ads. Indsatsen sikrer automatisk oprettelse og vedligeholdelse af kampagner og budskaber. Resultatet er markant øget relevans, omsætning og afkast.

Læs casen

Manifest

Vi er et digital marketing bureau med erfaring og forretningsforståelse.
Du bliver ikke blot et nummer i rækken, men en tæt samarbejdspartner. Derfor skal vi også være det rigtige match.
I vores manifest kan du læse mere om vores kultur og holdninger.
Synsninger sidder i maven og holdninger i rygraden.
Læs vores manifest
Tine Kaasgaard

Her er en kendskaber. Det er Tine

Client Manager

Mød hele holdet

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.