Google Ads

Til tops i søgemaskinerne – og meget mere

Annoncering via Googles platforme er i konstant udvikling, hvorfor det for mange virksomheder giver mening at få hjælp til at optimere indsatsen i Google Ads.

Eksekverende og rådgivende Google Ads bureau

Alt efter dine ambitioner og ressourcer tilbyder vi dig to slags samarbejder:

  1. Som eksekverende samarbejdspartner, hvor vores Google Ads specialister opsætter og optimerer hele din konto.
  2. Som rådgivende sparringspartner, hvor vi giver dig de bedste forudsætninger for selv at eksekvere din Google Ads in-house.

Hvis du ønsker løsning #2, anbefaler vi, at du starter med et Google Ads kursus.

Kontakt os og find ud af, hvordan du bedst administrerer din Google Ads indsats.

 

 

Google Shopping

Google Shopping er annoncer, som oprettes ud fra dit produktfeed. Dette annonceformat er perfekt til webshops, da din virksomheds produkter vises direkte i Google, fremfor inde på din hjemmeside. Det 1) skaber øget blikfang, 2) giver dig mere synlighed og 3) giver kunden et hurtigt overblik af markedet.

Display Annoncering

Med Display Annoncering kan du øge din digitale synlighed via banner-reklamer. Gevinsterne med Display Annoncering er, at du 1) brander din virksomhed, 2) får flere touchpoints med kunden i kunderejsen og 3) tiltrækker og konverterer tidligere besøgende med remarketing.

Søgeordskampagner

Du bør som minimum være synlig overfor de kunder, der aktivt søger efter dine produkter. Her kommer søgeordskampagner ind. Med søgeordskampagner vises dine annoncer på baggrund af søgninger i Google, og der er ikke langt fra søgning til klik til konvertering.

 

Youtube Annoncering

Med annoncering på YouTube har du mange muligheder for at målrette dit indhold eksempelvis på baggrund af demografi, interesser eller geografi. En anden mulighed er adfærdsbaseret målretning med remarketing lister, så du øger din synlighed overfor overfor kunder, der allerede har vist interesse.

Microsoft Ads

Du skal være til stede der hvor dine kunder er og hvor konkurrencen for opmærksomhed er bedst mulig. Microsofts søgemaskine "Bing" bliver ofte refereret til som Googles lillebror, men uanset om du er en stor eller lille butik, så bør du tage stilling til om Microsoft Ads skal med i dit marketing mix.

Lokale kampagner

Vil du gerne have flere besøgende til din fysiske butik? Med Lokale kampagner bliver du vist på Google Maps på baggrund af søgninger i dit nærområde eller søgninger, der er relevante for din virksomhed.

Discovery Ads

Google Discovery Ads er annoncer placeret i Gmail, Youtube-feedet samt Google App. Det er vigtigt, at indholdet er native og passer naturligt ind i disse platforme. Gevinsten med Google Discovery Ads er, at din virksomhed får mulighed for at inspirere – og brande sig selv til et modtageligt publikum, der ofte er i humør til det.

Performance Max

Performance Max er en kampagnetype, som udnytter Googles algoritme og data. Dine annoncer vil optræde på tværs af Googles platforme: Søgenetværket, Shopping, Display, YouTube, Gmail og Maps. Dine annoncer vises dermed i hele kunderejsen. Performance Max kan være med til at fange 13 % flere konverteringer.

Som Google Ads bureau tager vi altid udgangspunkt i kerneforretningen og dedikerer ressourcerne, så vores kunder får mest ud af deres annoncebudget. 

Jesper Knudsen, Head of Google Ads

Synlighed i hele kunderejsen

Som Google Ads firma skaber vi hurtigt synlighed for din forretning, så du bliver vist, når potentielle kunder søger efter din ydelse, og du betaler kun, når en bruger klikker på din søgeordsannonce. Med fokus på salg og branding på platforme som eksempelvis Youtube, Display og Shopping, laver vi en plan for, hvordan vi sammen opnår dine mål med udgangspunkt i din forretning – og dine unikke muligheder i et konkurrencepræget marked.

Google Ads og SEO – samarbejde skaber succes

For at opnå de bedste resultater i Google Ads, er det i stigende grad vigtigt at virksomhedens SEO følger med og optimerer landingssider for at give det bedst mulige kvalitetsresultat i annoncerne. Derfor har Kendskabs Google Ads og SEO specialister et tæt samarbejde og et fælles mål – at få vores kunder øverst i Googles søgeresultater.

 

Værdi over teknologi

Googles platforme, annonceringsydelser samt 3. parter er i konstant udvikling. Som bureau er det vores job (og fornøjelse) at få nye teknologier ind i maskinrummet, men når dagen er omme, er fokus på at skabe værdi for vores kunder. I det er vi 100 % kompromisløse. Med Kendskab som bureau betyder det, at vores kunder kan stole på, at vi altid bruger de værktøjer, som er bedst egnet til opgaven.

 

Logo 600

Google Ads automatisering skaber øget vækst og profit

Plantetorvet.dk investerer i automatiseringer af Google Ads. Indsatsen sikrer automatisk oprettelse og vedligeholdelse af kampagner og budskaber. Resultatet er markant øget relevans, omsætning og afkast.

Læs casen

Ægte samarbejde

Vi er et digitalt marketing bureau med erfaring og forretningsforståelse, og vores forretningsmodel afhænger af godt samarbejde. 
Som team skal vi spille godt sammen på tværs af vores fagligheder, og som bureau skal vi have et godt samarbejde med vores kunder.
Det er mennesker, der samarbejder, der driver værket.
Du kan herunde læse mere om vores holdninger til ægte samarbejde.
Ægte samarbejde
Klaviyo
Metaads
Microsoftads
Googleads Badge
Dfw
Leadinfo
René Poulsen

Her er en kendskaber. Det er René

Direktør / Partner

Mød hele holdet

Manifest

Tillid

Hav tillid til dem, der har ansvaret. Det betyder ikke, at du skal stole blindt. Du må gerne være nysgerrig og stille spørgsmål, men udvis tillid.

Åbenhed

Vær åben og lydhør. Giv plads til andre tanker og fagligheder end dine egne. På den måde vinder de gode idéer.

Ærlighed

Tal rent ud af posen, men altid med respekt. Det er vigtigt, at du siger til. Især når det er svært. Ros, når nogen gør det godt. God feedback er med til at hjælpe alle fremad.

Hjælpsomhed

Tilbyd din hjælp, hvor den kan bruges, når du har tid og overskud til det.

Engagement

Tag aktivt del i opgaver og samarbejde. Vis interesse for andres perspektiver og del dine egne synspunkter. Sæt en ære i at bidrage til, at vi lykkes sammen – hele vejen i mål.

Mål

Vi aftaler, hvad det er, vi sigter efter.

Det skal være tydeligt, hvad det fælles mål er.

Roller

Ingen skal være i tvivl om, hvem der gør hvad. Derfor fordeles ansvaret tydeligt fra starten.

Tilgængelighed

Det er vigtigt at være til stede i et samarbejde. Man skal kunne få fat på dig, når det er nødvendigt for den fælles proces.

Rytme

Klar kommunikation, faste møder, rettidig opfølgning og nødvendige beslutninger skaber fremdrift.

Værktøjer

Brug de samme platforme og redskaber, så alle kan følge med og forholde sig til processen.