Menu

Document Ads på LinkedIn

LinkedIn er ikke kun et sted for at oprette forbindelser og dele opdateringer. Det er også et kraftfuldt værktøj til at dele dokumenter direkte i dit feed gennem Document Ads. Men hvad er Document Ads, og hvordan kan de hjælpe dig med at nå dine forretningsmæssige mål?

Hvad er Document Ads på LinkedIn?

Document Ads er et værktøj, der giver annoncører mulighed for at dele deres dokumenter på en effektiv måde. Dette kan være alt fra rapporter og whitepapers til vejledninger og cases. Ved at placere disse dokumenter direkte i brugerens feed gør LinkedIn det lettere for virksomheder at nå deres målgruppe og sprede deres budskab.

En af fordelene ved Document Ads er, at virksomheder kan vælge at dele deres indhold frit eller låse det bag en Lead Gen Form. Ved at dele indholdet frit kan virksomhederne øge deres synlighed og opbygge deres position. På den anden side kan virksomheder også vælge at låse deres dokumenter bag en Lead Gen Form, hvilket kræver, at brugerne udfylder en formular med deres kontaktoplysninger, før de kan få adgang til indholdet. Dette giver virksomhederne mulighed for at indsamle leads.

For at maksimere effektiviteten af dine Document Ads anbefales det at:

  1. Vælg det rette indhold: Vælg dokumenter, der er relevante for din målgruppe, og som tilbyder værdifuld information eller løsninger på deres problemer.
  2. Læseligt: Sørg for, at dit dokument er let læseligt på både desktop og mobil for at nå ud til din målgruppe på tværs af enheder.
  3. Indsamle værdifuld data: Hvis du bruger Lead Gen Formularer, skal du sikre dig, at dine spørgsmål er relevante og giver dig den nødvendige indsigt til at følge op med kvalificerede leads.
  4. Målret din annoncering: Brug LinkedIn's målretning værktøjer til at nå ud til den rette målgruppe baseret på faktorer som jobtitel, branche, og demografiske data.

Document Ads på LinkedIn er en kraftfuld måde at nå ud til din målgruppe, dele værdifuldt indhold og indsamle kvalificerede leads. Ved at udnytte disse annonceringsmuligheder kan du styrke din virksomheds tilstedeværelse og opbygge meningsfulde forbindelser med dine potentielle kunder.

Manifest

Når du siger "ja" til Kendskab, siger du "ja" til et samarbejde.
Du bliver ikke blot et nummer i rækken, men en tæt samarbejdspartner. Derfor skal vi også være det rigtige match.
I vores manifest kan du læse mere om vores kultur og holdninger.
Synsninger sidder i maven og holdninger i rygraden.
Læs vores manifest
Jonatan Isachsen

Her er en kendskaber. Det er Jonatan

Client Manager

Mød hele holdet

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.