Menu

B2B markedsføring

Synlighed og relevans under hele kunderejsen

Dine nye kunder er derude et sted. I særdeleshed derude i det digitale univers – i hvert fald hvis man ved hvor og hvordan man fanger deres opmærksomhed. En oplagt mulighed kan være LinkedIn annoncering. Jf. Dansk Industri viser Analyse af 750 professionelle B2B indkøbere, at virksomhedernes online tilstedeværelse er essentiel, uagtet om de sælger digitalt eller ikke sælger digitalt.

Vi hjælper B2B virksomheder med at øge deres digitale synlighed for at få flere kundeemner til salgsafdelingen. Er du er villig til at skrue op for den (digitale) indstilling og gøre tingene på en ny og smartere måde? Ikke på sådan en kold-canvas-måde, men hvor vi bringer din faglighed i spil og skaber relevans – og troværdighed – overfor dine "drømmekunder", så de får lyst til at høre mere.


I samarbejde med dit hold udvikler vores specialister den rigtige strategi, der eksponerer din virksomhed for de rette kundeemner med de helt rigtige budskaber. Dernæst tager vi kundeemnerne i hånden, varmer dem op med marketing automation og sender dem videre til dine sælgere.

Digital strategi til din salgsafdeling

B2b Annoncering Ikon (1)

Inbound Marketing

Inbound Marketing er din virksomheds vej til nye kunder via en digital strategi, der tiltrækker leads på autopilot. For ambitiøse B2B virksomheder, kan det derfor være en spændende og profitabel måde at arbejde med salg.

B2b Salg Ikon

Content Produktion

At lave godt indhold er ikke bare at skrive blogindlæg. For at få succes med Content Produktion, undersøger vi altid målgruppen og laver søgeordsanalyser, så vores kreative har de bedste forudsætninger for at lave indhold der interesserer og konverterer.

Email Marketing Automatisering Ikon

Marketing Automation

Marketing automation bygger bro mellem marketing og salg. Det er her du automatisk kvalificerer dine leads med målrettede budskaber og personligt indhold. Når dine leads er bearbejdet, er det naturlige valg at vælge din service eller dit produkt.

Læs mere

Med marketing automatiseringer bygger vi bro mellem marketing og salg, så der skabes varme leads til salgsafdelingen.

Tine Kaasgaard / Head of e-mail

I B2B-segmentet er hele købsprocessen markant mere kompliceret end B2C. Der er ofte flere aktører inde over købsbeslutningen, det drejer sig oftere om større beløb og der er næsten altid mere på spil, når en potentiel kunde skal vælge din løsning frem for din konkurrents'.

Det er bare enklere at sælge et par bukser til Hr. Jensen, end at sælge en IT-løsning eller et byggeprojekt til +100.000 kr, hvor kunden står til ansvar for købsbeslutningen. Og derfor er det ikke længere nok at have skarpe sælgere. De skal spilles gode.

Hos Kendskab bygger vi digitale salgsmaskiner, som opsnuser nye kundeemner via annoncering, SoMe og SEO, former dem til varme leads med retargeting og marketing automation og sender dem videre til dine sælgere, som lukker salget. Det er teamwork.

Men vi er ikke digitale tryllekunstnere. Vi er bare gode til vores ting - ligesom du er god til din.

Jonatan Isachsen
  • B2B
  • Download

B2B Guide: 5 trin til flere salg og mere tid

Læs mere

 

 

Safco Doors

En digital salgsmaskine åbner nye døre for Safco Doors

Historien om Safco Doors, et propfyldt salgsark med relevante kundeemner og et tykkere ordrehæfte.

Læs casen

Hvorfor vælge Kendskab?

Når du siger "ja" til Kendskab, siger du "ja" til et samarbejde.
Du bliver ikke blot et nummer i rækken, men en tæt samarbejdspartner. Derfor skal vi også være det rigtige match.
I vores manifest kan du læse mere om vores kultur og holdninger.
Synsninger sidder i maven og holdninger i rygraden.
Læs vores manifest
Jakob Hofman Pedersen

Her er en kendskaber. Det er Jakob

Direktør / Partner

Mød hele holdet

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.