Menu

B2B markedsføring

Synlighed og relevans under hele kunderejsen

Dine nye kunder er derude et sted. I særdeleshed derude i det digitale univers – i hvert fald hvis man ved hvor og hvordan man fanger deres opmærksomhed. En oplagt mulighed kan være LinkedIn annoncering. Jf. Dansk Industri viser Analyse af 750 professionelle B2B indkøbere, at virksomhedernes online tilstedeværelse er essentiel, uagtet om de sælger digitalt eller ikke sælger digitalt.

Miljøbilleder Kendskab Sept 2022 61

Vi hjælper B2B virksomheder med at øge deres digitale synlighed for at få flere kundeemner til salgsafdelingen. Er du er villig til at skrue op for den (digitale) indstilling og gøre tingene på en ny og smartere måde? Ikke på sådan en kold-canvas-måde, men hvor vi bringer din faglighed i spil og skaber relevans – og troværdighed – overfor dine "drømmekunder", så de får lyst til at høre mere.


I samarbejde med dit hold udvikler vores specialister den rigtige strategi, der eksponerer din virksomhed for de rette kundeemner med de helt rigtige budskaber. Dernæst tager vi kundeemnerne i hånden, varmer dem op med marketing automation og sender dem videre til dine sælgere.

Branding, Leads & Prospekter

Vi har ikke en one size fits all løsning. Intet “framework” – men en tilgang med 3 elementer for en sund B2B strategi. Vi har valgt at kalde den BLP. Det er ikke sikkert du skal arbejde med alle 3. Det ved vi ikke  for vi kender dig ikke endnu. Skal vi lave om på det?

B2b Annoncering Ikon (1)

Branding

Dine kunder kommer ikke af sig selv – og slet ikke, hvis de ikke har lyst. Vi brander din virksomhed, øger Kendskabet til dine services og får din ekspertise online. Det skaber ikke nødvendigvis resultater i morgen, men branding er en vigtig del i en ambitiøs og ikke mindst bæredygtig B2B strategi.

B2b Salg Ikon

Leads

Du skal være til stede, når behovet er der. Punktum. De varme søgninger på dine services og produkter findes i Google, og din tilstedeværelse her er essentiel for at vinde salget. Vi hjælper dig med at fange efterspørgslen i markedet så du kan få de nemme kunder først.

Email Marketing Automatisering Ikon

Prospekter

Vi tiltrækker relevante prospekter med skarpt indhold og gør dem salgsmodne med Marketing Automation – et nyttigt værktøj til dine sælgere. Det er nemlig ikke alle dine kunder, der selv tager kontakt medmindre de er klar. Med Marketing Automation gør vi kommunikationen og relationen mere personlig, og åbner samtidig døren for snakken med kunden.

Læs mere

Med marketing automatiseringer bygger vi bro mellem marketing og salg, så der skabes varme leads til salgsafdelingen.

Tine Kaasgaard / Head of e-mail

I B2B-segmentet er hele købsprocessen markant mere kompliceret end B2C. Der er ofte flere aktører inde over købsbeslutningen, det drejer sig oftere om større beløb og der er næsten altid mere på spil, når en potentiel kunde skal vælge din løsning frem for din konkurrents'.

Det er bare enklere at sælge et par bukser til Hr. Jensen, end at sælge en IT-løsning eller et byggeprojekt til +100.000 kr, hvor kunden står til ansvar for købsbeslutningen. Og derfor er det ikke længere nok at have skarpe sælgere. De skal spilles gode.

Hos Kendskab bygger vi digitale salgsmaskiner, som opsnuser nye kundeemner via annoncering, SoMe og SEO, former dem til varme leads med retargeting og marketing automation og sender dem videre til dine sælgere, som lukker salget. Det er teamwork.

Men vi er ikke digitale tryllekunstnere. Vi er bare gode til vores ting - ligesom du er god til din.

Jonatan Isachsen
  • B2B
  • Download

B2B Guide: 5 trin til flere salg og mere tid

Læs mere

 

 

Logo Hvid Baggrund RGB

En hybrid marketing-model skaber unikke konkurrencefordele for Gastro13

I samarbejde med Gastro13, har Kendskab eksekveret en 360 graders digital strategi med udgangspunkt i kunderejsen og de udfordringer tusinder af virksomheder har i købsprocessen af en frokostordning.

Læs casen

Hvorfor vælge Kendskab?

Når du siger "ja" til Kendskab, siger du "ja" til et samarbejde.
Du bliver ikke blot et nummer i rækken, men en tæt samarbejdspartner. Derfor skal vi også være det rigtige match.
I vores manifest kan du læse mere om vores kultur og holdninger.
Synsninger sidder i maven og holdninger i rygraden.
Læs vores manifest
Jakob Hofman Pedersen

Her er en kendskaber. Det er Jakob

Direktør / Partner

Mød hele holdet

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.