Menu

Marketing Automation

Vi tiltrækker relevante prospekter med skarpt indhold og gør dem salgsmodne med Marketing Automation – et nyttigt værktøj til dine sælgere. Det er nemlig ikke alle dine kunder, der selv tager kontakt medmindre de er klar. Med Marketing Automation gør vi kommunikationen og relationen mere personlig, og åbner samtidig døren for snakken med kunden.

Sådan arbejder vi med Marketing Automation

Samarbejdet mellem salg og marketing du har ventet på

Først og fremmest handler marketing automatisering om at udlægge kunderejsen og automatisere salgsprocessen, hvor marketing og salg arbejder tæt sammen mod at få flere kunder.

Hvis I er relativt nye til B2B marketing, annonceringsbudgetter og spend, giver det ofte mening at starte indsatsen i Google. Her finder I leads som aktivt søger efter jeres løsning. De skal ofte ikke bearbejdes i samme grad, og bearbejdningen af leads er hele idéen med marketing automation. Ved at åbne for annoncering på SoMe via. lead ads, får jeres virksomhed interessante leads, I ellers ikke har adgang til. Heller ikke i Google.

 

Marketing automation - hvad er det?

Helt konkret består marketing automation typisk af en række automatiserede mails i et mail flow, som bearbejder leads der har skrevet sig op fra Facebook, LinkedIn, Google og websitet osv... Denne indsats supplerer vi med retargeting for at øge tilstedeværelsen med flere touch points.

Med marketing automation varmer vi leads op for at gøre dem salgsklare. Vi bruger ikke en fast skabelon for vores mailflows, fordi opskriften til et succesfuldt projekt sjældent er den samme. I stedet tager vi udgangspunkt i jeres viden, målgrupperne og den digitale strategi til at eksekvere konverterende e-mails. Dog er der visse fællestræk vi arbejder med, da vi altid vil...

  • Segmentere budskaber og levere USP'er på de rigtige tidspunkter i kunderejsen.
  • Udtrykke pains og gains på baggrund af data fra sign-up formularene, adfærd samt personalisering i eksekveringen.
  • Skabe en form for urgency med konverterende budskaber og CTA'er, som opfordrer modnet leads til selv at række ud til din virksomhed.

Efter leads er modnet, sender vi dem automatisk videre til salgsafdelingen, som 1) får en notifikation hver gang et nyt modnet lead er klar og 2) en overskuelig fremvisning af data til at forberede salgskaldet i et excel-ark eller jeres CRM system.

 

Vi genererer leads

I samarbejde udtænker vi lokkekaldet og får relevante leads ind i marketingmotoren med gated content

Vi bearbejder leads

Ved at bruge Marketing Automation personaliserer og segmenterer vi indhold og budskaber med fokus på kunderejsen for at opvarme leads til salgsafdelingen

Vi skaber brandvarme kundeemner

Når leads er opvarmet med Marketing Automation, gør vi det nemt for dem selv at række ud til jeres virksomhed.

Læs vores B2B Guide: 5 trin til flere salg og mere tid

Jonatan Isachsen
  • B2B
  • Download

B2B Guide: 5 trin til flere salg og mere tid

Læs mere

 

Læs vores case med Safco Doors

 

Safco Doors

En digital salgsmaskine åbner nye døre for Safco Doors

Historien om Safco Doors, et propfyldt salgsark med relevante kundeemner og et tykkere ordrehæfte.

Læs casen

 

 

 

 

 

Manifest

Når du siger "ja" til Kendskab, siger du "ja" til et samarbejde.
Du bliver ikke blot et nummer i rækken, men en tæt samarbejdspartner. Derfor skal vi også være det rigtige match.
I vores manifest kan du læse mere om vores kultur og holdninger.
Synsninger sidder i maven og holdninger i rygraden.
Læs vores manifest
Jakob Hofman

Her er en kendskaber. Det er Jakob

Direktør / Partner

Mød hele holdet

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.