Menu

Struktur

Måden du strukturerer indholdet på hjemmesiden har stor betydning for brugernes oplevelse og hvor let det er at finde det de leder efter. Når vi hos Kendskab arbejder med struktur, handler det om at sikre, at både brugere og Google kan finde alt indholdet på din hjemmeside. Derudover skal vi sikre, at strukturen understøtter “best practice” indenfor søgemaskineoptimering.

Struktur, men på hvad?

Alt indholdet på din hjemmeside! Vi starter med at kigge på hvilke brugere der besøger din hjemmeside og hvad deres behov er. Herefter danner vi os et overblik over nuværende sider og bygger en struktur, som tilgodeser de forskellige behov besøgende har. Finder vi nogle mangler i forhold til dine besøgendes behov, tilføjer vi indholdet til vores strukturforslag og tager en snak om hvordan vi får bygget indholdet, når vi skal tale om implementering.

De 3 struktur-spørgsmål

Vores tilgang til arbejdet med struktur bygger helt kort på tre spørgsmål:

Den skarpe læser vil have bemærket at vi nu har nævnt brødkrummer to gange under struktur og at det også er en del af vores SEO tekniske analyse, hvor det er med, fordi det er forholdsvis nemt at implementere hvis det mangler, når din udvikler alligevel er i gang med at programmere andre ting til hjemmesiden.

Det får du med i en strukturanalyse fra Kendskab

Du får udleveret vores strukturanalyse, som inkluderer et overblik over de forskellige typer af brugere og deres behov, som vi har taget udgangspunkt i, ved udarbejdelsen af den nye struktur.

Som med al analyse, så sker værdiskabelsen først ved implementering af ændringer.

Du har naturligvis mulighed for at stille spørgsmål og arbejder vi sammen om optimeringen af din hjemmeside, hjælper vi gerne med at udbygge strukturen på din hjemmeside, herunder at flytte produkter og kategorier.

En del af en større helhed

Struktur er den anden ud af tre dele i Kendskabs SEO framework. Tag gerne et kig på hvordan vi arbejder med søgemaskineoptimering, vores SEO tekniske analyse, som går forud for strukturarbejdet eller læs om hvordan vi optimerer indhold, som er næste skridt på vejen mod bedre placeringer.

Manifest

Når du siger "ja" til Kendskab, siger du "ja" til et samarbejde.
Du bliver ikke blot et nummer i rækken, men en tæt samarbejdspartner. Derfor skal vi også være det rigtige match.
I vores manifest kan du læse mere om vores kultur og holdninger.
Synsninger sidder i maven og holdninger i rygraden.
Læs vores manifest
Anders Halkier

Her er en kendskaber. Det er Anders

Content Creator

Mød hele holdet

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.