Vi arbejder med e-handel

Hvis du ejer og driver din egen virksomhed, har vi en masse ressourcer klar, der kan hjælpe dig i fremtiden.

Vi taler både hjælp til at nå de digitale marketingopgaver, det ellers kan være svært at nå, netværksgruppemøder med ligesindede og undervisning i de metoder, der kan hjælpe dig og din forretning i fremtiden.

Vi arbejder med B2B

Har du ansvar for marketing i en B2B-virksomhed, er det vores erfaring, at der er flere ideer på blokken, end der er hænder til at eksekvere på dem. 

Er det tilfældet, kan vi understøtte jeres marketingindsatser, give dig adgang til en af vores netværksgrupper, og vi kan undervise dig og dine kolleger i det, I gerne vil blive bedre til.

B2B

Du kender måske disse brands? De har allerede opnået et stærkere kendskab med os.

En helstøbt Employer Branding strategi løser rekrutteringsudfordringer for Tal & Tanker

Kendskab har hjulpet Tal & Tanker med at tiltrække kvalificerede kandidater via en Employer Branding strategi, som er eksekveret via analysearbejde, videoproduktion og SoMe annoncering.

Læs casen

En hybrid marketing-model skaber unikke konkurrencefordele for Gastro13

I samarbejde med Gastro13, har Kendskab eksekveret en 360 graders digital strategi med udgangspunkt i kunderejsen og de udfordringer tusinder af virksomheder har i købsprocessen af en frokostordning.

Læs casen

+4000 henvendelser via en omfattende digital marketingstrategi.

Fra fluevægt til digital sværvægtsmester i hele norden... Med Kendskab i ringhjørnet har Fluenet fået +4000 henvendelser via en omfattende digital marketingstrategi med SEO, et salgsoptimeret vidensunivers, Google Ads, Facebook Ads, Microsoft Ads og e-mail marketing.

Læs casen

Google Ads automatisering skaber øget vækst og profit

Plantetorvet.dk investerer i automatiseringer af Google Ads. Indsatsen sikrer automatisk oprettelse og vedligeholdelse af kampagner og budskaber. Resultatet er markant øget relevans, omsætning og afkast.

Læs casen

Digital omstilling giver tocifret millionomsætning – hvert år

I 2015 kickstartede Interiør A/S og Kendskab den digitale omstilling med webshoppen Interiorshop.dk. Siden opstarten har Interiør haft en massiv vækst i totalomsætningen og har fastholdt de høje vækstrater.

Læs casen

Hvem er det vi hjælper?

Tal Og Tanker Case Billede

Nyt rekrutteringssystem

Revionshuset Tal & Tanker er en af de virksomheder, der har været nødt til at afvise kunder, fordi de ikke havde nok specialister ansat til at løse alle de opgaver, de potentielt kunne sige ja til. 

Det gør ondt på bundlinjen, og Kendskab trådte derfor til for at hjælpe med at komme problemet til livs. I løbet af vores samarbejde fandt vi ud af, hvordan Tal & Tanker bedst kunne præsentere sig selv for potentielle nye kolleger. 

Vi forankrede vores viden i en ny rekrutteringsstrategi, der resulterede i, at virksomheden i dag har en kandidatbank, der løbende modtager nye uopfordrede ansøgninger fra kandidater, der meget gerne vil arbejde for Tal & Tanker. 

Dermed kan Tal & Tanker med ro i sindet tage mod henvendelser fra potentielle kunder, også når de i forvejen har mange opgaver liggende. De ved nemlig, hvor de finder den helt rette kandidat.

IMG 2479

Digital strategi med gratis smagsprøver

Cateringvirksomheden Gastro13 blev etableret i 2013 og privatkunderne var så glade for glade for maden, at rygtet spredte sig, så flere og flere virksomheder forhørte sig for at spørge ind til en mulig frokostordning. 

Ejer og stifter, Nicolaj Lauersen, kontaktede Kendskab for at få lavet en solid digital strategi, der skulle imødekomme udfordringerne med at komme ind på markedet for frokostordninger og potentielle kunders manglende viden om, hvordan en virksomhed rent praktisk bliver kunde hos Gastro13. 

Kendskab arbejdede med kunderejser og marketing automation, og Gastro13 supplerede med visuelt flotte og velsmagende retter, der blev præsenteret i fotos og i form af gratis smagsprøver, der blev kørt ud til varme leads. 

Resultatet førte til, at Gastro13 kom i kontakt med flere mulige kunder, og at virksomhedens sælgere fik adgang til data, der hjalp dem med at opprioritere de bedst mulige kandidater til en frokostordning.

Kombinationen af digital forståelse og god mad viste sig at blive en succes.

Safco International Hero

Et tæt og givtigt samarbejde

Virksomheden Safco International, der leverer kvalitetsdøre og fronter til professionelle, har siden 2011 samarbejdet med Kendskab, et strategisk samarbejde, hvor Kendskab står for andet og mere end bare digital marketing. 

Samarbejdet er tæt, og ejer af Safco International, Ole Tolderlund fremhæver, at han i Kendskab har fundet en samarbejdspartner, der forstår ham og tør udfordre ham i de strategiske spørgsmål. Det er der kommet et rigtig godt samarbejde ud af.

Ægte samarbejde

Vi er et marketingteam med erfaring og forretningsforståelse, og vores forretningsmodel afhænger af godt samarbejde. 
Som team skal vi spille godt sammen på tværs af vores fagligheder, og som bureau skal vi have et godt samarbejde med vores kunder.
Det er mennesker, der samarbejder, der driver værket.
Du kan herunde læse mere om vores holdninger til ægte samarbejde.
Ægte samarbejde
Klaviyo
Metaads
Microsoftads
Googleads Badge
Dfw
Leadinfo

Manifest

Tillid

Hav tillid til dem, der har ansvaret. Det betyder ikke, at du skal stole blindt. Du må gerne være nysgerrig og stille spørgsmål, men udvis tillid.

Åbenhed

Vær åben og lydhør. Giv plads til andre tanker og fagligheder end dine egne. På den måde vinder de gode idéer.

Ærlighed

Tal rent ud af posen, men altid med respekt. Det er vigtigt, at du siger til. Især når det er svært. Ros, når nogen gør det godt. God feedback er med til at hjælpe alle fremad.

Hjælpsomhed

Tilbyd din hjælp, hvor den kan bruges, når du har tid og overskud til det.

Engagement

Tag aktivt del i opgaver og samarbejde. Vis interesse for andres perspektiver og del dine egne synspunkter. Sæt en ære i at bidrage til, at vi lykkes sammen – hele vejen i mål.

Mål

Vi aftaler, hvad det er, vi sigter efter.

Det skal være tydeligt, hvad det fælles mål er.

Roller

Ingen skal være i tvivl om, hvem der gør hvad. Derfor fordeles ansvaret tydeligt fra starten.

Tilgængelighed

Det er vigtigt at være til stede i et samarbejde. Man skal kunne få fat på dig, når det er nødvendigt for den fælles proces.

Rytme

Klar kommunikation, faste møder, rettidig opfølgning og nødvendige beslutninger skaber fremdrift.

Værktøjer

Brug de samme platforme og redskaber, så alle kan følge med og forholde sig til processen.