En helstøbt Employer Branding strategi løser rekrutteringsudfordringer for Tal & Tanker

Kendskab har hjulpet Tal & Tanker med at tiltrække kvalificerede kandidater via en Employer Branding strategi, som er eksekveret via analysearbejde, videoproduktion og SoMe annoncering.

Læs casen

En hybrid marketing-model skaber unikke konkurrencefordele for Gastro13

I samarbejde med Gastro13, har Kendskab eksekveret en 360 graders digital strategi med udgangspunkt i kunderejsen og de udfordringer tusinder af virksomheder har i købsprocessen af en frokostordning.

Læs casen

En digital salgsmaskine åbner nye døre for Safco Doors

Historien om Safco Doors, et propfyldt salgsark med relevante kundeemner og et tykkere ordrehæfte.

Læs casen

+4000 henvendelser via en omfattende digital marketingstrategi.

Fra fluevægt til digital sværvægtsmester i hele norden... Med Kendskab i ringhjørnet har Fluenet fået +4000 henvendelser via en omfattende digital marketingstrategi med SEO, et salgsoptimeret vidensunivers, Google Ads, Facebook Ads, Microsoft Ads og e-mail marketing.

Læs casen

Google Ads automatisering skaber øget vækst og profit

Plantetorvet.dk investerer i automatiseringer af Google Ads. Indsatsen sikrer automatisk oprettelse og vedligeholdelse af kampagner og budskaber. Resultatet er markant øget relevans, omsætning og afkast.

Læs casen

Digital omstilling giver tocifret millionomsætning – hvert år

I 2015 kickstartede Interiør A/S og Kendskab den digitale omstilling med webshoppen Interiorshop.dk. Siden opstarten har Interiør haft en massiv vækst i totalomsætningen og har fastholdt de høje vækstrater.

Læs casen

Hvem er det vi hjælper?

Hvem er det i virkeligheden vi hjælper?

Ejerledere

Som ejerleder har du ofte en hektisk hverdag med mange ansvarsområder som strategi, drift, økonomi og personale. Du spiller også en aktiv rolle i marketing, hvor du er med til at udvikle strategier og identificere vækstmuligheder, som kan styrke din position på markedet. Vores mission i Kendskab er netop at gøre livet en smule lettere for dig, når det kommer til de mange marketingindsatser. På baggrund af dit mål, definerer vi strategien, udvælger kanalerne og fordeler budgettet.

Marketingansvarlige

Som marketingansvarlig har du typisk mange hatte. Du leder virksomhedens markedsføringsindsats med ansvar for strategisk planlægning, kampagneudvikling og budgetstyring. Du analyserer markedsdata, identificerer målgrupper og arbejder med branding. Puha – du har nok at se til. Vi er her for at være din ping-pong-partner, men vi er her også for at være de kompetencer og ressourcer du ikke selv har inhouse. Lad os sammen bygge noget godt!

Du kender måske disse brands? De har allerede opnået et stærkere kendskab med os.

Læs mere om vores kunder
Klaviyo
Metaads
Microsoftads
Googleads Badge
Dfw
Leadinfo
Jakob Hofman

Her er en kendskaber. Det er Jakob

Direktør / Partner

Mød hele holdet

Manifest

Tillid

Hav tillid til dem, der har ansvaret. Det betyder ikke, at du skal stole blindt. Du må gerne være nysgerrig og stille spørgsmål, men udvis tillid.

Åbenhed

Vær åben og lydhør. Giv plads til andre tanker og fagligheder end dine egne. På den måde vinder de gode idéer.

Ærlighed

Tal rent ud af posen, men altid med respekt. Det er vigtigt, at du siger til. Især når det er svært. Ros, når nogen gør det godt. God feedback er med til at hjælpe alle fremad.

Hjælpsomhed

Tilbyd din hjælp, hvor den kan bruges, når du har tid og overskud til det.

Engagement

Tag aktivt del i opgaver og samarbejde. Vis interesse for andres perspektiver og del dine egne synspunkter. Sæt en ære i at bidrage til, at vi lykkes sammen – hele vejen i mål.

Mål

Vi aftaler, hvad det er, vi sigter efter.

Det skal være tydeligt, hvad det fælles mål er.

Roller

Ingen skal være i tvivl om, hvem der gør hvad. Derfor fordeles ansvaret tydeligt fra starten.

Tilgængelighed

Det er vigtigt at være til stede i et samarbejde. Man skal kunne få fat på dig, når det er nødvendigt for den fælles proces.

Rytme

Klar kommunikation, faste møder, rettidig opfølgning og nødvendige beslutninger skaber fremdrift.

Værktøjer

Brug de samme platforme og redskaber, så alle kan følge med og forholde sig til processen.